Trainingen

Vanaf 12 jaar

van 19.00 tot 20.30

Vrijdag: -12 jaar van 18.00 tot 19.00

De trainingen gaan door in de sporthal van Merchtem
Dendermondestraat 25
1785 Merchtem

Gratis initiatielessen

Elk beginnend lid heeft recht op drie gratis initiatielessen.
Hierdoor kan de persoon kennis maken met de nieuwe sport en mocht blijken dat er geen interesse bestaat  kan hij/zij stoppen zonder kosten gemaakt te hebben. Voor deze lessen is een t-shirt en trainingsbroek voldoende.

Alle graden en leeftijden ( vanaf 12 jaar ) trainen samen.  Afhankelijk van het niveau van de aanwezigen kan de dojo opgesplitst worden zodat beginners  de basistechnieken kunnen leren en de gevorderden hun vaardigheden verder kunnen verfijnen. Er zijn speciale lessen voor 6 tot 12 jarigen. ( zie lestijden )

Elk seizoen start in september en eindigt in juni. Starten bij onze club kan op elk moment omdat we geen vast trainingsschema hebben. Je bepaalt zelf hoeveel en wanneer je komt trainen ( maandag en/of donderdag en/of zaterdag ) . Om een hogere gordel te behalen heb je telkens een minimum aantal gevolgde trainingen nodig en de goedkeuring van de sensei. Er worden 3 examens per seizoen georganiseerd en omdat wij aangesloten zijn bij VKF  (Vlaamse Karate Federatie)   www.vkf.be  zijn de behaalde graden erkend door alle aangesloten clubs.